niedziela, 29 sierpnia 2010

Co tam u Was?

Na Stardoll straszne nudy, szkoła się zbliża....
Więc czas sobie umilić trochę życie :)

Jest nas coraz więcej i więcej, z czego się bardzo cieszę.
No i wpadłam na pomysł.
Może byśmy się lepiej poznali ?

Tzn. każdy kto chce niech napisze coś o sobie w komentarzu.
Imię, wiek, do której klasy pójdzie, jakie ma zainteresowania, co lubi, co nie, co by chciał robić w przyszłości.....

Jeżeli ktoś nie chce to nie, nikogo nie zmuszam.
No ale trzeba jakoś urozmaicić ten czas :)

Więc kto coś o sobie opowie ?

Aha, jeszcze jedna sprawa. Co parę dni będą też nowe ankiety. Pytania będą różne, różniste.
Chcę znać Wasze zdania :)


4 komentarze:

Somebody pisze...

no to ja zacznę
Jestem Monika. Mam 15 lat. teraz idę do 3 gim normalnie masakra. Do szkoły lubię chodzić ze względu na znajomych. Uczę się dość dobrze doć mogło by być lepiej moja średnia zawsze jest powyżej 4,6 w gimnazjum, w podstawówce było 5.0
Lubię czytać książki, gadać, i spotykać się ze znajomymi. Nie lubie się uczyć to znaczy zależy z jakich przedmiotów. W szkole lubię matematykę fizykę i geografię no i wf.
Prowadziłam bloga o stardoll z darmówkami i nowościami a teraz prowadzę też o stardoll ale o ocenach i metamorfozach: zapraszam oceny-metamorfozy-stylizacje.blogspot.com

Trochę się rozpisłam
Pozdrawiam

Eszka pisze...

Mam na imię Estera. Teraz będę w 3 klasie liceum, a więc czeka mnie matura...:D Na naukę w szkole nie narzekam, jest ok.
Interesuję się przede wszystkim sztuką (szkice, malowanie farbami, grafika komputerowa itp) i modą - teraz projektuję ubrania. Lubię też przeczytać czasem dobrą książkę. Mimo takich zainteresowań chcę zostać farmaceutką:)
Prowadzę bloga o modzie i grafice komputerowej, jeżeli ktoś chce zajrzeć, zapraszam:
http://fashionbyesther.blogspot.com/

marta pisze...

Witam!
Jestem Marta, mam 13 lat i idę do 1 kl. gim. (trochę się boje nowej szkoły :(ale wierzę,że będzie dobrze) Uwielbiam projektować, malować, szkicować, rysować ogólnie wszystko co związane jest z plastyką, a także oglądać pokazy mody i szyć.Od czasu do czasu lubię też czytać blogi.Ludzi szanuję za oryginalność i szacunek dla innych. W przyszłości chciałabym zostać projektantką mody zgodnie z moimi zainteresowaniami. Uczę się dobrze, na koniec szkoły miałam 5.91.
pozdrawiam m-t_s

Kornelia. pisze...

Cześć mam na imię Kornelia ;)) Mam teraz 14 lat i idę do 2 gim. ;)) Dobrze się uczę ;)) Moją najlepszą przyjaciółką jest justyna która ma konto na stardoll : justysia_96. Uwielbiam spędzać czas na komputerze szczególnie na stardoll, fashionstyle, gg itd... ;)) Bardzo lubie tańczyć, śpiewać i projektować ubrania. No i to wszystko ;))

korneliahiphop