poniedziałek, 9 sierpnia 2010

2 nowe Hot Buys

Dzisiaj zgodnie z terminem w Pretty in Pink pojawiła się HB Summer Bag w cenie 8 SD.
Cena dość przyzwoita, a sama torba ładna :)

Oryginał tej torby zaprojektował sam Marc Jacobs.



No i po dłuższym oczekiwaniu pojawiła się sukienka z Fudge. Kosztuje 12 SD.
Do tego i tak nie jest widoczna w Starplazie.
Można ją kupić przez ten link.

Link

Oryginał sukienki pochodzi z kolekcji Donna Karen Fall 2010.



Mi bardziej podoba się oryginał sukienki. Żółty był by lepszy niż ten fiolet.

Co Wam się bardziej podoba, oryginały czy stardolowe kopie?

5 komentarzy:

I_love_dance___ pisze...

są bardzo ładne ;)

Isia pisze...

Jak dla mnie sukienka jest niezbyt. Nie wiem czy to jest błąd ale raczej tak, sukienka znalazła się w męskim sklepie XD. Torba jest cudna muszę ją mieć! A może znacie kogoś kto chciałby kupić konto MissKotka11 na stardollu?

Isia pisze...

I dla mnie fajniejsze oryginały :)

KUBALEK97 pisze...

torebka mi się nie podoba

Jakub pisze...

Sukienke mialam, ale sprzedałam, bo wydawała sie jakaś..za duża? :p