środa, 21 lipca 2010

Wielki konkurs na 15 SD !!!

Konkurs na najlepszy projekt

Czas, abyście pokazali co naprawdę potraficie.Takiego konkursu jeszcze nie było.
Pokażcie jacy jesteście kreatywni i pomysłowi.Teraz małe szczegóły:

1. Temat pracy: brak
Daje Wam wolną rękę. Może to być projekt sukni, stroju codziennego... Co chcecie.

2. Wykonanie
Najlepiej rysunek ołówkiem lub kredkami. Może być też np. farbami i innymi technikami plastycznymi.

3. Termin dostarczenia prac
Dam Wam dużo czasu do tworzenia, bo aż całe wakacje :) Czyli ostatnie zgłoszenia można przesyłać do 31.08.2010 r.

4. Umieszczanie prac
Prace można zalinkować w tynypic.com lub imageshack.com. Można również przesłać mi na pocztę lub GG. Dane kontaktowe są umieszczone na pasku bocznym.

5. Nagroda
Myślę, że 15 SD. Jeżeli prace będą lepsze to może nawet 20 SD. Więc naprawdę warto.

6. Konkurs odbędzie się przy ilości co najmniej 15 prac.

7. Konkurs tylko dla obserwatorów !

No to dalej, do dzieła moi młodzi i zdolni projektanci :)

11 komentarzy:

Iziela pisze...

zg sie [=

Iziela pisze...

nie nie zglaszam sie odwoluje

Iziela pisze...

a mozna zaprojektowac na swojej medoll na paincie ?
bo ja np nie umiem zbyt dobrze rysowac

Allesandra92 pisze...

Paint też może być.

Vellty pisze...

Ja zglaszam sie, tulko mam pytanie: czy moze to byc pare projektow?

Allesandra92 pisze...

Może ;]

Karolina pisze...

podoba mi się taki konkurs:)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się link do mojej pracy to :

http://img833.imageshack.us/img833/8464/dsc01097s.jpg

Zielona sukienka + czerwone korale,wszystko w stylu Anime . NIe przyglądaj się za bardzo bo widać niedoskonałości ;P .Po lewej trochę nie skończyłam tła ale chyba nie szkodzi co ?

PaulisiaLisia


PS. Wolno się otwiera .

Skrajna pisze...

Ja sie zgłaszam :>
Zrobie 3 prace, jedna w stylu Michaela, druga w stylu letnim, a trzecia bedzie rodem z wybiegu czyli - wszystkiego mozna się spodziewać xdd

Klaudia112 pisze...

Ja też się zgłaszam ale nie wiem ile zrobię rysunków zobaczy się....

Allesandra92 pisze...

No to super, czekam na prace ;]