piątek, 18 czerwca 2010

Skrót informacji z 4 dni

Hej, wyjechałam w poniedziałek na wycieczkę, wczoraj wróciłam, no i nie miałam kiedy pisać. Więc teraz pora wszystko nadrobić. No to tak:

2 nowe sklepy

Stylein


Just Cavalli

Nowa linia kosmetyków


3 nowe Hot Buys

15 nowych fryzur dla SS

5 nowych wnętrz


Darmówki

Suknia z Simple

Wpisz : simple.co.uk/stardoll/?u=numer klienta
Wypełnij pola byle jak
I gotowe ;)


Kokardka
1. Logujemy się na stardoll
2. Wpisujemy www.paramountpictures.co.uk/PremiereClub/PremiereClub_Promotion.asp?pid=792&u=NUMER KLIENTA
Za miast NUMER KLIENTA wpisujemy swój nr klienta
3. Klikamy Enter.
4. Klikamy register now
5. Wpisujemy obojętnie jakie dane, zaznaczamy wszystkie kwadraciki.
6. Klikamy submit.
7. Klikamy do not send my updates.
8. Klikamy continue.
9. Klikamy enter.
10. Klikamy click here.

I to wszystko ;)

To chyba wszystko :*

2 komentarze:

Book Hugger pisze...

Dzięki za instrukcję, dopiero teraz zdobyłam tą sweet kokardkę :]
Pozdrawiam, gwiazdeczka300 :]

Jakub pisze...

Z tego wszystkiego, podoba mi się sukienka HB i pare rzeczy ze Stylein